Faceți căutări pe acest blog

joi, 17 decembrie 2009

Ce înseamnă Crăciunul?

Că umblăm ca nebunii să căutăm cadouri...şi în general pentru alţii, pentru că nu mai avem timp şi bani pentru noi...Crăciun e când se dau petreceri de firmă ca să mai „socializeze” şi angajaţii la o beţie nu numai la ţigara de la fumoar sau din faţa firmei. Crăciun e când toţi aşteaptă prime şi umplu spitalele cu pancreasul care explodează şi cu ficatul mare si gras cât un porc întreg (sau cât un butoi de vin).
E atunci când mimăm surpriza şi zicem "ce drăguţ, îmi place mult" când tocmai am primit un cadou odios. Să fiţi atenţi de câte ori veţi auzi aceste replici în perioada ce urmează.
Vom fi cuminţi, vom spune forţat vorbe frumoase şi banale, vom face fapte bune...normal, doar dacă ne vede cineva şi preferabil să fie mai multe persoane. Vom participa promoţii şi la reduceri, vom cheltui mai mult decât trebuie sau decât avem nevoie pentru că „o dată e Crăciunul”, ca şi cum totul se termină anul ăsta şi trebuie să apucăm să facem, să mâncăm si să bem de toate.
Aaa, era să uit de SMS-urile de sărbători...fie ca lumina bla-bla...că nu poţi scrie „La mulţi ani!” si „Crăciun fericit”, ar fi prea banal.
Ascultăm colinde deşi nu ne ating nicicum şi nu pricepem spiritul vorbelor...de aia ascult eu acum Metallica, „Kill them all”! Ştiu, nu e în spiritul sărbatorilor...asta este, măcar sunt sinceră cu mine şi cu ce simt.

5 comentarii:

  1. ce tare e aia cu cadoul spusa tocmai de tine...daca azi vei avea fix acea reactie despre care vorbesti? :))))))))))
    p.s. stii tu despre ce vorbesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Gataaa, am primit cadoul. Reacţia mea a fost sinceră, m-am bucurat şi chiar mi-a plăcut cadoul (cercei biluţe mici).

    RăspundețiȘtergere
  3. Craciunul din 2010 a fost la fel ca cel din 2009? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, la fel, doar ca nu am mai primit cercei, ci o carte :)!

    RăspundețiȘtergere